Happy Green Online Biobolt
Vásárlási feltételek

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt ellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek találtad a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra! Ezután lehetőséged van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni, új vásárlóként akarsz regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül szeretnél vásárolni.

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad! Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed!

A következő lépésben válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot (házhoz szállítás vagy Foxpost), valamint a fizetési módot (utánvét vagy banki átutalás)! Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra!

 

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találsz. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, a szállítási költséget viszont nem. A szállítási költség a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Csomagolási költséget nem számítunk fel.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a vásárlástól.

Webáruházunk elsősorban lakossági igények és mennyiségek kiszolgálását végzi. Nagyobb mennyiségek kiszolgálása egyedi díjszabás, illetve egyedi szállítási költség számítása mellett, előzetes telefonos egyeztetést követően lehetséges.

 

Kedvezmények, kuponok

A kuponok olyan kedvezményt biztosítanak, melyek értékével csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kupon érvényesítése a pénztár oldalon található kuponbeváltó rubrikában történik a kuponkód megadásával. A kupon elfogadása esetén a kupon értéke automatikusan levonásra kerül a rendelés végösszegből. A rendelés véglegesítését követően nincs mód a kupon utólagos beszámítására. A kupon készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges - a fel nem használt összegrész elveszik.

 

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24-48 órán belül megtörténik.

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

 

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről, majd (később) egy megerősítő e-mailt, valamint egy e-mailt a várható szállítási időpontról.

Amennyiben a visszaigazoló e-mail nem érkezik meg a megrendeléstől számított 2 órán belül, ellenőrizd a spam (levélszemét) mappát, illetve hogy az e-mail címed a rendelés során helyesen adtad-e meg. Ha visszaigazoló e-mailünket a spam mappában sem találod, vagy az e-mail címét helytelenül adtad meg, kérjük, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben!

Amennyiben megrendelésed véglegesítetted (továbbítottad felénk), és a megadott adatokban utólag hibát fedezel fel, a lehető legrövidebb időn belül kezdeményezd a rendelés módosítását ügyfélszolgálatunknál. A hibás rendelés módosítását a regisztrációkor megadott e-mail címről küldött levéllel vagy telefonhívással jelezheted ügyfélszolgálatunk felé.

 

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van utánvéttel és banki átutalással történő fizetésre. Utánvét esetén a teljes vételárat, a szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A Foxpost termináloknál bankkártyával tudod átvenni a küldeményed. Amennyiben megrendelésed banki átutalással szeretnéd fizetni, kérjük, hogy a megerősítő e-mailben található összeget az e-mailben, illetve az itt megadott bankszámlaszámra szíveskedj elutalni! A csomagot az összeg beérkezése után küldjük a kért szállítási módon.

Információk az átutaláshoz: Cégnév: Digital River Kft., Bankszámlaszám: 10702404-68278634-51100005, Megjegyzés: Rendelésszám

Szállítás

A küldemények kézbesítése házhoz szállítással vagy FoxPost terminálos csomagátvétellel történik. A termék(ek) szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás várható időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok és átvételi határidők:

  1. Házhoz szállítás futárszolgálattal: 2-3 munkanap
  2. FoxPost: 2-4 munkanap

A Foxpost automata a csomagot a kiszállítást követően 3 napig tárolja!

 

Szállítási díjak:

18.000 Ft feletti rendelés esetén

Országszerte ingyenes szállítás!

9.000 Ft feletti rendelés esetén

FoxPost 990 Ft
Posta Pont 1.290 Ft
Házhoz szállítás 1.790 Ft

9.000 Ft alatti rendelés esetén

FoxPost 1.290 Ft
Posta Pont 1.890 Ft
Házhoz szállítás 2.290 Ft
 

A vásárolt termékek össztömege nem haladhatja meg (csomagolással együtt) a 20 kg-ot. A webáruház rendszere nem figyelmeztet a súlykorlát elérésére. Erről utólag - a rendelés feladását követően - telefonon vagy e-mailben értesítjük a vásárlókat. Amennyiben a rendelt termékek súlya meghaladja a 20 kg-ot, cégünk egyedi szállítási díjat kalkulál, amelyről a vásárlót e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk.

Amennyiben a vásárló nem veszi át a csomagot, a visszaszállítás díját a vásárlóra terheljük. Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és a visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Külföldre egyedi díjszabás alapján szállítunk, kérjük, érdeklődj kollégánknál telefonon vagy e-mailben!

A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

A szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a megrendelő viseli. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről a felbontás során, a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az értékesítő tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában - e-mailben vagy postai úton kerülhet sor.