A kosár üres
Kosárnézet
Kókuszvirág cukor
Kókuszvirág cukor - Egy újabb édes alternatíva Ez a különleges, karamellás ízű cukor a kókuszvirág nektárjából készül. Alapanyaga kizárólag a kókuszpálma nektárja, és nem összekeverendő a pálmacukorral, amelyet bizonyos pálmák fájából és nem az értékes virág nedvéből nyernek ki. Vitamin (B1, B2, B3, B6), ásványi anyag (kálium, magnézium, cink, vas), illetve aminosav tartalma igen magas.   Fontos szerepet játszik az időskori csontritkulás megelőzésében, de hiánya számos más betegség okozója is lehet.   Természetes eljárással készül, fehérítetlen és finomítatlan. Édesítőereje közel azonos a cukoréval, glikémiás indexe viszont jóval alacsonyabb (35), így lassabban szívódik fel, és nem emeli meg olyan hirtelen a vércukorszintet.   Fruktóztartalma azonban viszonylag magas, ezért cukorbetegek és candidadiétások számára fogyasztása nem ajánlott.    
Miért fogyasszunk tökmagolajat
Miért fogyasszunk tökmagolajat? Az alábbi 10 pontban összeszedtük neked, hogy mi mindenre használhatod a tökmagolajat.   1. Az immunrendszer erősítésére 2. Krónikus gyulladásos megbetegedésekben a tünetek enyhítésére 3. Idült prosztatagyulladás vagy hólyaghurut esetén; a prosztatarák megelőzésére 4. Könnyen emészthető, nem irritálja a gyomor nyálkahártyáját, illetve nem okoz savas emésztési zavarokat. 5. Gazdag E-vitaminban, ami - szabadgyökfogó tulajdonsága révén - védi a szív koszorúereit a károsodásoktól. 6. Segíthet az életkor előrehaladtával jelentkező érelmeszesedési folyamatok lassításában, a koleszterinszint csökkentésében. 7. Jelentős mennyiségben tartalmaz A-, B1, B2, B3, B6 és C-vitamint. 8. Igen gazdag ásványi anyagokban (magnézium-, kálium-, kalcium, szelén). 9. Jótékony hatással van a termékenységre. 10. A fogyókúra során segíti a zsírszövetek lebontását.  
D3-vitamin természetesen
D3-vitamin természetesen Az utóbbi években egyre gyakrabban hallunk a D3-vitamin fontosságáról, illetve hiányáról, különösen az őszi-téli időszakban.   Szedésével elkerülhetők a gyermekek növekedési rendellenességei (pl. gerincferdülés), hiszen a csontok fejlődéséhez, a kalcium és a foszfor felszívódásához nélkülözhetetlen.   Fontos szerepet játszik az időskori csontritkulás megelőzésében, de hiánya számos más betegség okozója is lehet.   A könnyebb adagolás és a gyorsabb felszívódás érdekében érdemes csepp formájú D-vitamint választani, különösen gyerekek esetében. Fontos, hogy lehetőség szerint természetes összetevőkből álló készítményt válasszunk, a szintetikus adalékanyagokkal ellátott termékek megterhelik a fiatal, fejlődésben lévő szervezetet.   A Health First D3-Vitamin Csepp nem tartalmaz mesterséges íz- és színezőanyagot, mesterséges tartósítószereket, szóját és hozzáadott cukrot. Glutén- és laktózmentes.   D3 vitamin tartalma természetes lanolin alapú, amelyhez segédanyagként nem génmódosított napraforgóolajat, rozmaringot és narancsolajat használtak. Vegetáriánusok is fogyaszthatják.  
Palacsinta, ahogy a franciák szeretik
Palacsinta, ahogy a franciák szeretik Az észak-franciaországi Bretagne egyik népszerű eledele a French crepe (galette), amely jellemzően hajdinalisztből készül, gluténmentes, nagyon egészséges, és alapjaiban igen hasonlatos a mi palacsintánkhoz.   Hozzávalók (10-12 db): - 20 dkg hajdinaliszt, - 1 nagy csipet só, - 4 tojás, - 6 dl tej, - 4 dl szódavíz, - 5 dkg vaj, - kókuszolaj   Keverd össze a lisztet, a sót és a tojásokat, majd lassan kevergetve adagold hozzá a tejet, végül a szódavizet. Alaposan dolgozd össze; ha kész, pihentesd hűtőben 1-2 órát. Végül add hozzá a megolvasztott vajat, kenj ki kókuszolajjal egy serpenyőt, alaposan forrósítsd fel, és már kezdheted is sütögetni a palacsintáidat.   Ha franciásan szeretnéd, töltsd meg a palacsintát apróra vágott sonkával, reszelt sajttal, párolt gombával vagy spenóttal, apróra vágott paradicsommal, majd hajtogasd fel a széleit, mintha csak egy borítékot szeretnél formázni belőle. Tehetsz rá egy kis tejfölt, vagy üthetsz rá egy tojást, azután tedd vissza a serpenyőbe vagy a sütőbe, hogy az egész jól átsüljön. A tölteléket kedvedre variálhatod.   Elkészítheted a French crepe édes verzióját is. Ha picit vastagabb lepénykéket sütsz, tehetsz a masszába szedret vagy áfonyát. Tálalhatod dióval, banánkarikákkal, olvasztott vajjal, juharsziruppal, lekvárral vagy ahogy szereted. Biztosan nagyon finom lesz!  

9. oldal / 11

Tájékoztatjuk, hogy oldalunk működéséhez "süti"-ket használ.

A sütik segítenek a webáruház működésében, illetve javítják a felhasználói élményt.

Megértettem

Kapcsolat

Digital River Kft.
Budapest, Eper u. 39. I/3.
1112 - Hungary

Telefon: 06-1-611-8248
E-mail: info [kukac] happygreen.hu